PRELUNGIREA AUTORIZAȚIILOR DE TRANSPORT ȘI TAXI SOCIETĂȚI COMERCIALE

administrator 17.11.2017

Documente necesare:

Acte firma

  • Autorizația taxi în original, emisă de Primăria Municipiului Reșița;
  • Autorizația de transport  în original, emisă de Primaria Municipiului Reșița;
  • Contractul de delegarea gestiunii, în original, emis de Primaria Municipiului Resita;
  • copie act constitutiv firmă + certificat constatator (Registrul  Comertului);
  • copie a certificatului de înregistrare ca transportator (CUI);
  • certificat fiscal al transportatorului autorizat, privind impozitul și taxele locale și alte venituri ale bugetului local (emis de Direcția Impozite și Taxe Corp II Primarie);
  • certificat de cazier fiscal al transportatorului autorizat – (emis de Administrația Finantelor Publice – formular 504);
  • contract de dispecerizare vizat de o asociatie profesională reprezentativă;
  • contract cu service (care să conțină valabilitatea acestuia);
  • dovada parcării la domiciliu (sau contract închiriere spatiu pentru parcare, după caz);
  • copie chitantă plata taxe prelungire autorizații;

 

Acte coordonator

  • cazier judiciar al persoanei desemnate;
  • decizia de numire al persoanei desemnate;
  • copie atestat coordonator (certificat de competență profesionala);
  • copie contract de muncă;
  • copie aviz medical (emis de Cabinet Siguranța Circulației) – valabil 1 an;
  • copie aviz psihologic al taximetristului - valabil 1 an;

 

Acte șofer (pentru fiecare șofer în parte - unde este cazul)

  • copie atestat profesional al șoferului - valabil;
  • copie aviz medical  al taximetristului (emis de Cabinet Siguranța Circulației) – valabil 1 an (se va prezenta obligatoriu si originalul pentru verificare);
  • copie aviz psihologic al taximetristului - valabil 1 an;
  • copie cazier auto - emis de Poliția Municipiului Reșița;
  • copie cazier judiciar,
  • copie buletin sofer;
  • copie permis sofer;
  • copie contract de munca;
  • Revisal (copie din programul de înregistrare a contractelor de muncă, să se vadă că șoferul este activ pe firmă);

 

Acte autovehicul (pentru fiecare autovehicul în parte - unde este cazul)

  • copie de pe certificatul de înmatriculare a autovehiculului (inclusiv anexa cu ITP taxi valabil);
  • copie cartea autovehiculului deținut în proprietate sau în baza unui contract de leasing  (inclusiv acordul firmei de leasing necesar pentru desfășurarea activității de taxi);
  • copie a certificatului de agreare valabil, emis de Registrul Auto Român;
  • copie asigurare RCA - valabilă;
  • copie asigurare bagaje - valabilă;
  • buletin de instalare taximetre conform specificatiilor de tarif afișate;
  • fiscalizarea memoriei electronice a aparatului de taxat;
  • bon fiscal;
  • Declarații – Anexe la Regulament - Anexa  3,  4,  5,  6,  6a  (pentru șoferii noi ), 7,  8.3.2,  18, 20

 

- Documentele se vor depune în ordinea sus-mentionata, într-un plastic transparent, completat în totalitate (toate rubricile, fata/verso);

- Conform art. 44 alin.(3) din Ordinul MIRA nr. 356/2007 documentele depuse se compara cu documentele existente la dosarul aflat la emitentul autorizatiei taxi. În caz de neconcordanta între documentele prezentate, precum si în cazul în care documentele prezentate nu sunt în termenele de valabilitate precizate în lege, autorizațiile taxi respective și ecusoanele aferente se rețin si se retrag de autoritatea de autorizare.

În cazul înlocuirii autovehiculului concomitent cu vizarea autorizatiei taxi și a autorizației de transport se vor respecta  prevederile din Ordinul MIRA nr. 356/2007  - CAP. VI - Înlocuirea unui autovehicul.